0
1 پاسخ
0
بهترین پاسخ
مشتریان محترم بعد از ورود به حساب کاربری خود از وب سایت تکرو سیستم، از منو وبسایت قسمت "سامانه پشتیبانی(ارسال تیکت)" را کلیک نموده و وارد صفحهای مشابه تصویر زیر برای ارسال تیکت میشوند.
بصورت پیشفرض نام و ایمیل مشتری در صفحه نمایش داده میشود.
تیم موردنظرتان را که در حال ارسال تیکت برای آنها هستید انتخاب نمایید و سپس موضوع تیکت خود را وارد نمایید.
در فیلد توضیح در مورد سوال خود بنویسید و اگر قصد دارید فایلی را پیوست نمایید از قسمت پیوست فایل را ضمیمه نمایید.
در نهایت با زدن گزینه "ارسال" تیکت شما به شرکت ما ارسال میشود و همکاران مرتبط در سریعترین زمان پاسخگوی شما خواهند بود.
بعد از ارسال تیکت در صفحهی جدید یک شماره پیگیری به شما نمایش داده میشود و میتوانید از طریق آن شماره وضعیت تیکت خود را پیگیری نمایید.